رزتمپ

دانلود درایور پرینتر hp
  • بازديد : 272

نحوه دانلود درایور پرینتر HP

همانطور که می دانید این روزها در عصر تکنولوژی، پرینترها یکی از پرکاربردترین وسایل در بسیاری از خانه ها، مغازه ها، شرکت ها و سازمان های دولتی هستند. چاپگر برای کارهای ساده برای مقاصد حرفه ای استفاده می شود. چاپگرها در بازار انواع مختلفی دارند که با توجه به هدفشان به دسته های صنعتی، اداری بزرگ، اداری کوچک، انباری و خانگی تقسیم می شوند. پرینترهای HP یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار هستند.

چرا باید درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

اگر باید درایور چاپگر را روی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود به روز کنید یا سیستم عامل رایانه (ویندوز یا مک) خود را به نسخه جدید به روز کنید و درایور روی سی دی چاپگر سازگار نیست یا سی دی نرم افزار چاپگر وجود ندارد، درایور می تواند با راه اندازی مجدد چاپگر و نصب سخت افزار لازم نصب می شود. برای اتصال، چاپگر خود را دانلود کنید. درایور چاپ نرم افزاری است که نمی تواند به درستی به لپ تاپ یا کامپیوتر شما متصل شود و از آن استفاده کند.

بهترین مرجع برای دانلود درایور چاپگر HP

مطمئناً برای به روز رسانی نرم افزار و استفاده از آخرین درایورهای هر چاپگر، می توانید با کمی جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید. اما HP همیشه به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می اندیشد. بنابراین در قسمت پشتیبانی خود، جدیدترین درایورها و نرم افزارها را برای نصب و راه اندازی برای تمامی مدل های چاپگر خود قرار داده است.

چگونه درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

مدل چاپگر خود را به انگلیسی در قسمت جستجو وارد کنید، به عنوان مثال Laserjet Pro M454dn، سپس روی Submit کلیک کنید. با انجام این کار به آخرین درایورها و نرم افزارهای چاپگر خود دسترسی خواهید داشت.

صفحه دانلود درایور HP

پس از کلیک بر روی Submit لیستی از نرم افزارها و درایورها مطابق شکل زیر نمایش داده می شود. اگر کاربر معمولی و غیرحرفه ای هستید، نرم افزار پیشنهادی HP را دانلود کنید که در بالا با برچسب سبز رنگ توصیه شده مشخص شده است. این برنامه شامل بسته کاملی از درایورها و نرم افزار نصب چاپگر می باشد که به راحتی قابل استفاده هستند.

هر نرم افزار HP را دانلود کنید

با این حال، اگر شما یک کاربر حرفه ای و متخصص فناوری اطلاعات هستید و فقط می خواهید درایور چاپگر خود را دانلود کنید و سپس آن را از طریق راه اندازی سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید و به نرم افزارهای جانبی یا پشتیبانی چاپگر نیاز ندارید، از گزینه انتخاب و دانلود موجود انتخاب کنید. لیست نرم افزار، درایورهای پایه.

آخرین کلمه

شرکت آوای فرهنگ آریا با ارائه انواع محصولات و خدمات پرینتر اچ پی خریدی مطمئن با گارانتی معتبر و بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد. برای خرید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت لیست محصولات را مشاهده کنید و با انتخاب ویژگی های مورد نظر خود و مقایسه محصولات به راحتی بر اساس نیاز خود خرید کنید. همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما مشورت کنید. و واتس اپ
مراجعه به سایت: دانلود درایور پرینترهای hp




  • نوشته: sahim6
  • جمعه 23 تیر 1402,12:04
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش