رزتمپ

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل از صفر
  • بازديد : 7031

نوزاد حرف نمیزند و چیزی در مورد گرامر و قواعد زبانی پیچیده نمیداند، فقط با دقت گوش میدهد. سال ها بعد و تازه وقتی به مدرسه میرود با مقوله پیچیده و سختی به اسم گرامر و دستور زبان آشنا میشود. بنابراین آگاه باشید که اگر شخصی غیر متخصص و غیر حرفه ای ادعا می کند که در مدت کوتاهی مانند ۶ ماه یا یک سال زبان انگلیسی را به صورت کامل به شما آموزش می دهد؛ این تنها شعاری تبلیغاتی است و چنین چیزی به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. تصور کنید وقتی شما در مدت سه هفته می توانید یک سطح آموزشگاهی پیشرفت کنید و مکالمات نسبتا خوبی را داشته باشید چه انگیزه ای برای ادامه کار خواهید داشت. یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق این است که افراد مجبور هستند هر روز و در ساعات مختلف با زبان انگلیسی سر و کار داشته باشند. بعد نوزاد شروع به تکرار کلماتی که شنیده میکند و بعد جمله سازی و حرف زدن را یاد میگیرد. به همین دلیل توصیه میکنیم هرچه زودتر حرف زدن را شروع کنید. اگر پاسخ شما به سوالات که در زیر مطرح می شوند مثبت است، پس حتما این کلاس ها را انتخاب کنید.

در این قسمت سایت آموزش زبان دانشگاه آکسفورد می توانید ببینید که دوره های فوق فشرده وجود دارند و بر روی مزایایی انها تاکید شده است. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد همیشه به آموزش علمی زبان و یادگیری بر اساس متدهای معتبر و به روز دنیا تاکید داشته است. کلاس های فوق فشرده مکالمه زبان انگلیسی تا چه حد مورد تایید مراکز علمی معتبر دنیا هستند. آیا کلاس های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی از نظر علمی هم تایید شده هستند؟ حتی می توان عشق به زبان انگلیسی را نیز جزو این انگیزه ها دانست. اما بعدها با تماشای فیلمها و سریال های مختلف انگلیسی به مرور متوجه شدم که درک زبانی بهتری پیدا کرده ام و حتی میتوانم به راحتی جمله سازی کنم و مکالمه کنم. شاید هم مکالمه سریع با دوستتان در خارج کشور و یا حتی یک ارتقای شغلی. درکلاس ها فرصت زیادی برای مکالمه خواهید داشت: ما می دانیم که همیشه یکی از مشکلات کلاس های زبان این است که وقت کم می آید و استاد نمی تواند از همه بخواهد که مکالمه داشته باشند. البته در صورت شی گرا بودن اون زبان، که بعدا توضیح میدم زبانهای شی گرا چه زبان هایی هستن.

سلام روز بخیر شما میتوانید در کلاس های آنلاین شعب ثبت نام نمایید . این سوال مثل این است که شما محاسبات فیزیکی مربوط به متعادل نگه داشتن یک دوچرخه را بنویسید و بعد در مورد سخت بودن دوچرخه سواری صحبت کنید. این مهارتها به هر زبان دیگری که یاد بگیرید منتقل میشود. هر کلاس به طور متوسط حدود ۳ ساعت زمان می برد. در هر دو نوع کلاس کتاب های American English File و Oxford Word Skills کار می شوند و تفاوتی در کتاب های آموزشی زبان انگلیسی وجود ندارند. سرعت کلاس: کلاس های فوق فشرده تقریبا در مدت ۳ هفته یک کتاب American English File را تمام می کنند. الزامی که شمارو برای یک آموزش تمام عیار آماده میکنه تا دیگه مجبور نباشید چیزی رو دوباره بخونید. میتوانید تصور کنید که چقدر خوب خواهد بود در یک مدت کوتاه به یک زبان تسلط پیدا کنید. پس، نخستین قدم در راستای تقویت مکالمه انگلیسی، بیشتر گوش دادن است. ما این اطمینان را به شما زبان آموزان می دهیم که با گذراندن دوره راکت و یا دیگر دوره های موجود در سایت می توانید همچون نیتیو لایک ها به مکالمه و صحبت با دیگر نیتیوها بپردازید. معلوم است که سرعت برایتان مهم است.

اما نکته مهمی که بسیاری از زبانآموزان به آن توجه چندانی نمیکنند، متصل کردن کلمات به یکدیگر است. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، آزمون آیلتس به دو صورت جنرال و آکادمیک برگزار میشود. مثلا در یک زمان چهار ماهه بتوانید فیلم زبان انگلیسی ببینید، نامه انگلیسی بنویسید، در جلسات بین المللی شرکت کنید و یا آزمون آیلتس و یا تافل را با نمره خوب بگذرانید. دریافت مدرک آیلتس چه ضرورتی دارد؟ سلام وقت بخیرلطفا از طریق سایت ایرانمهر شماره شعب رو دریافت کنید و به صورت رایگان مشاوره وتعیین سطح انجام بدید. هم چنین کارهای بدون کتاب نیز مثل بحث آزاد زبان انگلیسی نیز بیشتر قابلیت انجام را دارند. کلاس فوق فشرده زبان انگلیسی چیست؟ کسانی به خوبی نمیدانند گرامر چیست و چگونه باید از آن استفاده کنند، بدون شک در فهرست پذیرفتهشدگان قرار نخواهند گرفت. برای اینکه بدانیم کاربردهای گرامر چیست باید با این جملات نیز آشنا شویم. در واقع زبان انگلیسی همواره چیزی برای یاد گرفتن دارد و مبحث گرامر نیز از این قاعده مستثنا نیست. در دوران مدرسه ساعت های زیادی از روز را به حفظ کردن و از بر کردن قواعد گرامری اختصاص میدادیم، چون از نظر معلمهای زبان گرامر مهمترین مورد بود.

خودتان را مجبور کنید که هر روز حداقل 5 دقیقه از زمانتان را به یادگیری زبان فرانسه اختصاص بدهید. این آزمون برای زبان آموزانی است که آموزش زبان انگلیسی مبتدی را تا میزان ابتدایی و متوسط طی کرده اند که شامل ۱۰۰ سوال چند گزینه ای است و امتیاز کل آن بین ۲۰ تا ۱۸۰ است. اما برای کلاس های فوق فشرده Intensive شما معمولا ۵ روز در هفته و هر روز ۱۸۰ دقیقه در کلاس ها هستید. در کلاس های فوق فشرده ۱۸۰ دقیقه می باشد اما در کلاس های عادی ۹۰ دقیقه می باشد. در کلاس های عادی این زمان به دو ماه و نیم (۱۰ هفته) می رسد. سرعت اولین و مهم ترین مزیت این کلاس هاست: در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد این کلاس ها از مبتدی تا پیشرفته تنها ۴ ماه زمان می برد. این دوره برای افراد ۱۵ سال به بالا طراحی شدهاست و شامل دو بخش دورههای مبتدی و متوسط در ۲۴ ترم و دورههای تخصصی و پیشرفته در ۱۸ ترم است.

اما اگر موضوع خاصی هست که قصد نوشتن پیرامون آن را دارید، بهتر است دامنه لغات آن را در ذهنتان جداگانه بالا ببرید؛ اینجا میتوانید فلشکارتهای خاص خودتان را داشته باشید. همین حالا هم متوجه شدید که این کلاس ها چقدر می توانند مفید باشند. ما چقدر عمر می کنیم؟ چقدر طول میکشد تا به سطوح بالاتر برسیم؟ با اینهمه بسیای از زبان آموزان مایلند بدانند این مسیر چقدر به طول می انجامد و اگر بخواهند چنین مدرک هایی را بدست بیاورند چند ماه یا سال پیش از آن باید خواندن زبان را آغاز نمایند. سلام وقت بخیر فرم مشاوره رایگان از سایت را تکمیل نمایید همکاران ما با شما تماس حاصل می نمایند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند. سلام روز بخیر بله دوره های آموزشی برای نوجوانان هم در داخل شعب برگزار میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند. شاید یکی از مهم ترین فاکتورهای برای زبان اموزان میزان رضایت از کلاس هاست.

میزان تلاش شما باعث میشود که در یادگیری زبان موفق عمل کنید. سوال این است که تا چه حد آموزش سریع و فشرده مناسب است. اما پس از این که تصمیم گرفتید چه نوع اپلیکیشنی بیشتر برایتان مناسب است، حتماً امتیاز آن را در نظر بگیرید و نگاهی به نظرات کاربران بیندازید. راهحل او، “صرفهجویی” در زمان نیست، همانطور که اکثر ما این کار را میکنیم. انگیزه بیشتر برای زبان آموزان: چون پیشرفت در این کلاس ها سریعتر است و پیشرفت خود را بهتر درک می کنند انگیزه بیشتری برای ادامه کار می بینند. یکی از مهارتهای اساسی ریدینگ است. مهم نیست در کجای دنیا هستید، همیشه یکی از نزدیکان شما وجود خواهد داشت که حداقل کمی انگلیسی صحبت کند. ما در طی دو سال متوالی بر طبق نظر سنجی های متفاوت از زبان اموزان در کلاس های عادی زبان انگلیسی و کلاس های فوق فشرده زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به این سوال که تا چه حد از فشردگی کلاس خود راضی هستید پرداختیم. موسسه دیلی در این چند سال سابقه کاری که دارند توانسته اند زبان آموزان بسیاری را در مسیر یادگیری زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه راهنمایی کرده است و یک موسسه شناخته شده بین آموزشگاه ها در مشهد است که طرفداران بسیاری دارد.

اولین سوال این است که اصلا کلاس فوق فشرده چیه؟ تمرین کردن زبان و پذیرش این موضوع که اشتباه کردن غیرقابل اجتناب است! آنها می دانند که یادگیری زبان فرانسه به زمان نیاز دارد، در این راه ممکن است بارها اشتباه کنند و فرانسه یادگرفتن همیشه هم مفرح و سرگرم کننده نیست. اگر بازیکن شماره دو حرفی را اشتباه حدس زد، بازیکن شماره 1یک برای دار زدن بازیکن شماره دو (البته روی کاغذ!) آماده میشود. شهرت این اپ بهدلیل نحوه آموزش متفاوت آن نسبت به رقبا است؛ بهطوری که تکیه چندانی روی زبان مادری کاربر جهت یادگیری ندارد و سعی میکند از متدهای جدیدی به این منظور بهره بگیرد. اکثر اوقات بیشازحد روی عملکرد، تمرکز میکنیم و این امر، بهمرور زمان منجر به کاهش عملکرد ما میشود، چرا که مسائلی که منجر به پیشرفت میشوند را نادیده میگیریم. همه کسانی که به خوبی زبان فرانسه را یاد گرفتهاند در یک چیز مشترک هستند: هیچ وقت تسلیم نشدهاند! هر قسمت شامل ۱۰ دقیقه که در هر قسمت به موضوع خاصی پرداخته میشود. این دوره برای همه افراد در هر سن و سطحی مناسب می باشد اما بیشتر افرادی که قصد یادگیری زبان اسپانیایی در کوتاه مدت را دارند به انتخاب این دوره اقدام می کنند.

هر کدام از این کلاس ها مزیت خاص خود را دارند. این مسئله را در آهنگهای فارسی هم میبینید. آیا زمان کافی برای شرکت در کلاس ها را دارید؟ در زمان خواندن هر کدام از جملهها، صدای خودتان را ضبط کنید و در طول روز هر زمان که فرصتی پیدا کردید، به این فایلهای صوتی گوش کنید. یادگیری زبان اسپانیایی و یا دیگر زبان ها باعث می شود که ذهن زبان آموزان فعال تر از قبل شود. چارلی و کارخانهی شکلاتسازی نوشتهی Roald Dahl را به عاشقان شکلات پیشنهاد می دهیم! سعی کنید با خودتان انگلیسی صحبت کنید و یادداشت ها و برنامههای روزانهتان را به زبان انگلیسی بنویسید. 5. لغات مهم و کاربردی (نه همهی لغات) را یادداشت کنید و از آن لغات استفاده کنید و خلاصه پادکست را بنویسید. » استفاده میکنیم. از دیگر تفاوتهای حال کامل و حال کامل استمراری این است که حال کامل بر نتیجه عمل تأکید دارد، اما حال کامل استمراری به خود فعالیت اشاره میکند.

مثلا دانستن این نکته گرامری که اکثر کلماتی که به e ختم میشوند مونث (feminine) هستند به شما کمک میکند درک بهتری از زبان فرانسه داشته باشید. شما تا میتوانید باید خودتان را با محتوای انگلیسی احاطه کنید. یادگیری سریع و فوق فشرده زبان انگلیسی بسیار مفید و وسوسه انگیز است. با تمرکز بر ساختارهای دستور زبان آلمانی، به ترجمه سریع تر، طبیعی تر و روان تر خواهید رسید. تقریبا پیشرفت در این کلاس ها ۷۰% از کلاس های عادی سریع تر است. اما کلاس های عادی ۳ روز یا ۲ روز در هفته هستند. مثلا شما شاید در یک کلاس عادی ۳ جلسه ۹۰ دقیقه ای در هفته در کلاس ها باشید. انگیزه داشتن برای شرکت در کلاس های فشرده می تواند دلایل زیادی داشته باشد. اگر جواب به آنها مثبت است، می توان گفت که شما کاملا برای این کلاس ها آماده هستید. پیشنهاد میکنم که ترجمه ی لغات رو جلوی خود کلمه ننویسی. اگر می خواهید انواع مختلف کلاس های زبان انگلیسی را ببینید پیشنهاد می کنیم به لینک بالا بروید و کلاس های مختلف را بهتر بشناسید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.




  • نوشته: sahim6
  • سه شنبه 02 آبان 1402,14:53
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش