رزتمپ

بهترین سرویس خواب برای پسران چیست و چگونه آن را تهیه کنیم؟
  • بازديد : 25


ست اتاق خواب پسرانه تاثیر زیادی در زیبایی قسمت اصلی و دکوراسیون اتاق آنها دارد. ست اتاق خواب پسرانه عالی محیطی عالی برای استراحت و خواب پسران ایجاد می کند. معمولا با توجه به علاقه و سلیقه آنها این سرویس ها طراحی و ساخته می شوند. در مقایسه با دختران، پسران به دنبال خدماتی هستند که کارآمد باشد. اما دختران بیشتر به جزئیات توجه می کنند و زیبایی را ارج می نهند.

اجزای اتاق خواب کودکان

ست اتاق خواب کودکان شامل ویژگی های اصلی زیر است:

بت

پای تخت

کابینه

جعبه ها

دوربین

کتابخانه

پف کرده

دفتر

در ادامه به معرفی یکدیگر می پردازیم.

تخت پسر

تخت خواب یکی از مهمترین چیزهای اتاق خواب است. تخت مناسب برای اتاق خواب پسران باید برای آنها جذاب و راحت باشد. بسیاری از مردان به دنبال یک تخت یک نفره یا نیم تخت هستند. البته انتخاب مدل بستگی به ترجیحات و سن افراد دارد. به عنوان مثال اگر کودک هستید مدل های فانتزی را دوست دارید و اگر جوان هستید مدل های اسپرت و پسرانه تخت های ساده و استایل یا دراور مناسب تر است.

هنگام انتخاب تخت مناسب باید به ابعاد و اندازه آن توجه کرد. اندازه استاندارد تخت این است که کمی بزرگتر از قد شماست.

فانتزی: مدل های فانتزی برگرفته از تخیلات کودکان. مثلاً کودکی دوست دارد تختش به شکل ماشین یا جعبه باشد.

اسپرت: خودروی اسپرت به معنای طراحی است که بر روی ورزش های مختلف تمرکز دارد. مثلا ملحفه یا ملافه ای به شکل توپ فوتبال یا ماشین مسابقه

پای تخت

وجود میز کنار تخت در اتاق خواب کودک مهم است. میز کنار تخت میز کوچکی است که معمولاً در کنار تخت قرار می گیرد و برای نگهداری وسایل شخصی استفاده می شود. علاوه بر این، این میزهای پاتختی دارای کشوهایی در اتاق خواب کودک هستند.

کمد لباس

یکی دیگر از وسایل مهم در اتاق خواب پسرانه، کمد لباس است. کمد لباس ابزاری برای مرتب کردن لباس ها و چیزهای دیگر است

یک کمد لباس مناسب برای یک پسر باید بتواند به راحتی همه لباس های او را در بیاورد. امروزه به جای کمد از قفسه های چوبی و فلزی نیز استفاده می شود که بسیار شیک است و فضای خوبی ایجاد می کند.

اگر کمد قسمتی جداگانه برای قرار دادن کلاه پسرانه یا ماشین و تزیینات داشته باشد، به راحتی در قلب پسر جای می گیرد.

کشو

هدف اصلی از ساخت کشو، نظم دادن به مبلمان اتاق خواب است. پسرها به دلیل داشتن وسایل تزئینی کوچک به کشو نیاز دارند. کشوها در رنگ ها، متریال ها، طرح ها و طرح های مختلف موجود است که می توانید بنا به سلیقه خود سفارش دهید.

شیشه بلند

وجود آینه بزرگ بر زیبایی و کارایی اتاق پسرانه می افزاید. مدل های مختلفی از این آینه های بزرگ در اتاق پسرانه وجود دارد. آینه های بزرگ می توانند ساده، طرح دار، پایه و کشویی باشند. یک آینه با اندازه کامل به شما این امکان را می دهد که به خودتان نگاه کنید و استایل خود را مرتب کنید.

کتابخانه

برای علاقه مندان به مطالعه، کتابخانه ای در اتاق خواب پسران در صورت درخواست موجود است. قفسه کتاب پسرانه از چوب ساخته شده و در رنگ ها و مدل های مختلف موجود است. وجود این کتابخانه ها در سرویس خواب پسرانه می تواند تزیینات شیک و زیبایی را برای پسران شیک پوش فراهم کند.

پف کردن

پوف یک صندلی کوچک بدون بازو و پشتی است که طرفداران زیادی دارد. پوف نرم است و می توان آن را با سایر تجهیزات خدماتی پوشاند. از آنجایی که این پاف ها کوچک و قابل حمل هستند، هم در اتاق خواب پسرانه و هم در اتاق خواب دخترانه استفاده می شود.

میز

میز میزی است که می توانید لپ تاپ یا کامپیوتر خود را در آن قرار دهید. این میزها برای دانش آموزانی که نیاز به مطالعه یا تمرین دارند ایده آل هستند. اکثر میزها دارای کشوهایی برای نگهداری لوازم التحریر هستند.

سرویس خواب پسرانه

اتاق خواب کودک از 3 متریال چوب، ام دی اف و فلز ساخته شده است. هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم و بهترین نوع را انتخاب می کنیم.

مواد چوبی

سرویس خواب پسرانه چوبی را می توان در طرح های مختلف تولید کرد. این نوع چوب عمر مفید بالایی دارد و همیشه تجدید می شود.

جنس ام دی اف

روتختی پسرانه ساخته شده از ام دی اف در مقایسه با سایر مواد ارزانتر است. ام دی اف یکی از متداول ترین موادی است که برای ساخت ملحفه استفاده می شود. این ماده از دوام بالایی برخوردار است و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.

مواد فلزی

سرویس خواب فلزی پسرانه یک مدل زیبا و ساده می باشد. یکی از ویژگی های این ماده مقاومت بالای آن در برابر آتش و حرارت است. تنوع آن در انتخاب رنگ و سبک بسیار زیاد است. یکی از معایب آن زنگ زدن به مرور زمان است.

بهترین سرویس خواب پسرانه چیست؟

بهترین متریال برای ست اتاق خواب از نظر کیفیت و زیبایی چوب است. پس از آن ام دی اف به دلیل قیمت مناسب می تواند گزینه بعدی باشد. فلز به دلیل دوام و مقاومتی که دارد سومین انتخاب محسوب می شود.

روتختی محبوب پسران

روتختی پسرانه را می توان در سبک های مختلف ساخت. پسرها معمولا از رنگ های بنفش، سفید، آبی، آبی، سبز، خاکستری و کرم و همچنین رنگ های مشکی استفاده می کنند.

البته انتخاب رنگ مبلمان و روتختی سلیقه ای است و هرکسی می تواند رنگی را که دوست دارد انتخاب کند.

خوب است از چندین رنگ مختلف که مکمل یکدیگر هستند در دکوراسیون خود استفاده کنید. زیرا اگر تخت شما تک رنگ باشد، حس تاریکی به اتاق شما می دهد. سفید و خاکستری، قهوه ای و کرم، سفید و آبی، زرد و نارنجی و غیره. بهتر است از ترکیب رنگ های هماهنگ استفاده کنید، مثلاً اگر رنگ سرویس شما کرم است، لوازم دیگر مانند روتختی قهوه ای را انتخاب کنید. https://www.otag.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%86%d8%b3-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%88/

آسایش و آرامش در سرویس اتاق پسران

روم سرویس تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق شما دارد. اتاق خواب پسرانه باید به گونه ای باشد که در پسران راحتی و آرامش ایجاد کند. این سرویس خواب ها در انواع مختلفی موجود است و هرکس بنا به سلیقه خود آن ها را انتخاب می کند. برای تخت های چوبی و ام دی اف پسرانه می توانید از تانیل چاوب دیدن کنید.




  • نوشته: sahim6
  • یکشنبه 05 فروردین 1403,20:05
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش