رزتمپ

مزایای انتخاب تخت چستر
  • بازديد : 59


دکوراسیون اتاق خواب با دکوراسیون اتاق نشیمن کاملا متفاوت است. بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب، سرویس خواب است. اگرچه تفاوت های مهمی بین دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق خواب وجود دارد، اما گاهی اوقات ممکن است که وسایل اتاق خواب و اتاق نشیمن از نظر اشیاء اشتراکات زیادی داشته باشند.

نمونه ای از این شباهت را می توان در طرح چستر یافت. طراحی چستر هم در مبلمان اتاق نشیمن و هم در سرویس اتاق خواب دیده می شود.

سرویس خواب چستر تانیل چوب چیست؟

تخت چستر تختی است که از ترکیب چوب و پارچه ساخته می شود و هنر لمس گلدوزی روی پارچه انجام می شود و برای زیباتر و مجلل جلوه دادن ظاهر تخت، نگین ها و دکمه هایی گاه چشمگیر است. برای ساخت یک تخت خواب شیک استفاده می شود. برای دیدن بیشتر این تخت هم مانند سایر تخت ها بدیهی است که به یک تشک مناسب مانند تشک سلطنتی، تشک خواب خوب، تشک رویایی و ... نیاز دارد.

تنوع طرح تخت یکی از مشکلات اصلی خریداران در هنگام خرید است، سلطنتی، کلاسیک، ترکیبی از ملحفه های چوبی و پارچه ای و .... از جمله مواردی هستند که هنگام خرید تخت با آنها روبرو می شوید. در حال حاضر، مجموعه های خواب ترکیبی تانیل چوب محبوبیت خاصی دارند.

تخت چستر

یکی از طرح های زیبایی که در تخت خواب های ترکیبی چوب و پارچه به چشم می خورد، تخت خواب مدل چستر است. مهم ترین ویژگی مدل چستر، گلدوزی روی پارچه است. در برخی مدل ها از نگین یا دکمه های درخشان و زیبا در قسمت های گلدوزی شده استفاده می شود که می تواند زیبایی تخت را چند برابر کند، البته گاهی زیبایی زیاد در سادگی مدل چستر نهفته است.

مزایای انتخاب تخت خواب مدل چستر علاوه بر زیبایی آن:

تنوع در انتخاب مدل

* استفاده از این تخت ها در دکورهای کلاسیک و بعضا مدرن بسیار رایج است. دارای تنوع رنگ و متریال چوب و قطعات پارچه می باشند.

تنوع رنگ بالا

* تخت خواب مدل چستر به لطف ترکیب پارچه و چوب می توانید از طیف رنگی وسیعی در دکوراسیون اتاق خواب خود از نظر هماهنگی رنگ استفاده کنید. بنابراین این مدل تخت برای کسانی که به رنگ های شاد یا محیط های رنگارنگ علاقه دارند بسیار مناسب است. وقتی رنگ های مختلف را انتخاب می کنید، هماهنگی بین سرویس خواب و دکوراسیون اتاق خواب ایجاد می شود

مناسب برای استفاده در اتاق های پسرانه و دخترانه

* برای مد می توان آن را مطابق با سلیقه دختر خانم ها در رنگ ها و اندازه ها و طرح های دلخواه سفارشی کرد.

ساخت انواع گلدوزی

* استفاده از سنگ های کریستالی یا دکمه های تزیینی براق و زیبا برای لمس گلدوزی در قسمت تاج می تواند نمای متفاوت و زیبایی از اتاق ایجاد کند و در عین حال دکوراسیون اتاق را اشرافی نشان دهد.

تخت تمام لمسی

* به جای سفارش روتختی هایی که فقط روی تاج گلدوزی دارند، می توانید سراغ روتختی های تمام دوزی بروید. Chester Bed Service






  • نوشته: sahim6
  • شنبه 11 شهریور 1402,8:10
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش