رزتمپ

پکیج موی عروس
  • بازديد : 30


روز عروسی را می توان یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر زنی دانست که حاوی دغدغه های فراوانی است. در این روز مهم سرویس آرایش عروس بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد زیرا زیبا و زیبا بودن در این روز مهم آرزوی هر دختری است. با توسعه سالن ها و افزایش تعداد میکاپ آرتیست هایی که در زمینه خدمات گریم عروس فعالیت می کنند، رقابت زیادی بین سالن ها ایجاد شده است. پکیج های موی عروس با سایر سالن ها متفاوت است، این ترجیحات و بودجه شماست که تعیین می کند کدام آرایشگاه را برای دریافت خدمات ویژه عروس انتخاب کنید. لباس عروس شامل چه چیزهایی می شود؟

شاید بتوان کامل ترین کیت آرایش دنیای زیبایی را یک کیت عروسی دانست. به عبارت دیگر کلیه خدمات زیبایی در قسمت های مختلف بدن مانند صورت، مو، ناخن، پوست و ... اعمال می شود. اما پکیج عروسی شامل چه مواردی است و چه خدماتی در این روز ارائه می شود؟ به طور کلی می توان ادعا کرد که پکیج کامل عروسی ارائه شده توسط بهترین آرایشگاه زنانه تهران و شهرستان ها باید در زمینه های زیر خدمات ارائه دهد:

ترسیم کند

ریزش مو

خدمات ناخن (پدیکور و مانیکور)

اپیلاسیون

رنگ و نور

کمبود مو

اکستنشن مو و مژه

اصلاح صورت

پاکسازی پوست

گوشی بدن عروس

در برخی از پکیج های آرایش عروس تمامی این خدمات به صورت کامل ارائه می شود و در برخی از سالن ها نیز بخشی از این خدمات در اختیار عروس خانم قرار می گیرد. طبیعتا هر چه یک سالن عروس خدمات بیشتری را انجام دهد، هزینه نهایی کار نیز بالاتر خواهد بود. اما عوامل دیگری مانند کیفیت کار، شهرت سالن، متریال استفاده شده و ... نیز بر این قیمت تاثیرگذار خواهند بود. در زیر هر یک از این خدمات تخصصی عروس را به صورت جداگانه بررسی می کنیم تا بتوانید در مورد مدل موی روز عروسی خود تصمیمی آگاهانه بگیرید و بهترین پکیج مدل موی عروسی را انتخاب کنید.

آرایش عروسی

می توان گفت آرایش عروسی مهمترین قسمت کار است و این موضوع برای بهترین میکاپ آرتیست ها در هر سالنی حائز اهمیت است. آرایش برای اکثر عروس خانم ها مهم است و خیلی مراقب آرایش هستند. آرایش عروس انواع مختلفی دارد که هر کدام برای فرم صورت مناسب است. علاوه بر این، در انتخاب بهترین استایل، سلیقه عروس خانم نیز در نظر گرفته می شود تا در پایان کار خوب باشد. آرایش عروس شامل قسمت های زیادی مانند پوست، چشم ها، ابروها، مژه ها، گونه ها و لب ها می شود. در این مجموعه باید به تیپ حرفه ای که متناسب با چهره عروس و زیبا به نظر می رسد نیز اشاره کنیم.

آرایش عروس سبک های مختلفی دارد که با توجه به سلیقه و ویژگی های صورت عروس و مشاوره با میکاپ آرتیست انتخاب خواهد شد. در این دسته بندی ها باید در اروپا، ایران، تزئینات سبک و سنگین نام برد. در مطلبی جداگانه نگاهی کامل به انواع تزیینات عروسی و مدل شینیون انداخته ایم و از نمونه های ارائه شده می توانید استایل مورد نظر خود را بیابید. اما در ادامه نمونه هایی از انواع مختلف را برای شما آورده ایم که می توانید با انواع سبک های تزیین عروسی آشنا شوید.

رژ لب اروپایی برای خانم های جوان

در این سبک آرایش می توانید سادگی و زیبایی را در کنار هم ببینید. آرایش جسورانه و رنگ های قوی در این سبک آرایش عروس چیز جدیدی نیست و همه ترکیب رنگ ها ساده و خنثی هستند. استفاده از کانتور مناسب به شما کمک می کند در این مدل آرایش جذاب تر به نظر برسید

آرایش ایرانی همسر

در سبک ایرانی که یکی از محبوب ترین انواع آرایش عروس است، از رنگ ها استفاده می شود و بر زیبایی لب ها یا چشم ها تاکید می شود. با این آرایش عروس می توانید طراوت بیشتری ایجاد کنید و برای ایجاد هماهنگی در قسمت های مختلف صورت نیاز به ترکیب رنگ مناسب دارید.

آرایش عروس لامپونگ

در آرایش لایت از ترکیب رنگ های خنثی برای آرایش صورت استفاده می شود که نتیجه نهایی بسیار دخترانه و ساده است. بسیاری از افرادی که یک شینیون شلوغ انتخاب می کنند برای ایجاد هماهنگی بین سبک آرایش و شینیون عروس استفاده می شود.

آرایش غلیظ عروسی

سبک قالیت یکی دیگر از سبک های آرایش عروس است که با توجه به سلیقه عروس خانم یا هنرمند او انتخاب می شود. این سبک آرایش شامل استفاده از رنگ ها و آرایش های زیادی در قسمت های مختلف صورت می شود و از آنجایی که رنگ های زیادی در این سبک وجود دارد، لازم است این کار را فقط با آرایشگران ماهر و با تجربه انجام دهید تا بتوانید جلوه های زیادی ایجاد کنید. گیج نشو استفاده از آرایش دودی در ناحیه چشم و همچنین رنگ های تیره و برق لب از ویژگی های بارز این سبک آرایشی است.

سرویس دهنده پوست عروس

در روز عروسی، پوست شما باید آماده پذیرش و مراقبت از آرایش بسیار سنگین باشد. امروزه شما از صبح تا عصر مشغول هستید و مهم است که محصولی را روی پوست خود بمالید که بتواند تمام آرایش را به خوبی حفظ کند. یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در این روز مهم انجام دهید، شستن صورت قبل از عروسی است. این کار به پوست شما درخشندگی و زیبایی خاصی می بخشد و به شما کمک می کند در این شب مهم زیباتر از همیشه به نظر برسید. اما پاکسازی پوست در سرویس عروس شامل چه مواردی می شود؟

لایه برداری پوست عروس

لایه برداری پوست کمک می کند تا سلول های مرده پوست که باعث تیره شدن پوست می شوند از بین بروند و سلول های جوان و جدید جایگزین آن شوند. استفاده از انواع اسکراب های طبیعی یا شرکتی که به آرامی پوست را لایه برداری می کنند، می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. بهتر است هفته ای دو بار از یک لایه بردار ملایم مناسب برای پوست خود استفاده کنید تا درخشندگی و زیبایی پوست خود را ببینید. این کار در لیست خدمات عروس قرار گرفته و توسط آرایشگر شما انجام خواهد شد. لایه برداری پوست عروس به از بین بردن انواع جوش های سرسیاه، جوش های سرسیاه و ناخالصی ها از منافذ کمک می کند و می تواند لکه ها و لک ها را کمرنگ کند.




  • نوشته: sahim6
  • سه شنبه 01 اسفند 1402,21:28
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش