رزتمپ

مهاجران به قبرس (اقامت و داده ها در قبرس شمالی)
  • بازديد : 38


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس euromy.info و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن را از صفر تا صد بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر است:

• اخذ اجازه اقامت از طریق خرید ملک

• مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار

• مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

• اخذ ویزا همراه با دعوت به کار

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. با طیف گسترده ای از پروژه های فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب، می توانید مصالح مورد نیاز برای ساخت خانه خود را انتخاب کرده و در اقساط بلند مدت و بدون بهره حداکثر تا 84 ماه پرداخت کنید.

تنوع املاک، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) گرفته تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل که حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه قیمت دارند، یکی از جاذبه هایی است که افراد زیادی را از کشورهای شمال اروپا و سایر کشورهای زبان روسی برای مهاجرت به خود جذب می کند. به قبرس شمالی از طریق خرید ملک.

اساسا، با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت می کنید و اقامت خانواده قبرس را دریافت می کنید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش سالانه 10 تا 30 درصدی قیمت ملک در مناطق مختلف قبرس می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. و با تبدیل ریال به پوند برنده اصلی قرارداد شدند.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه گذاری شما به ارز گرانبها انگلیس است. اساساً تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه در همین مورد است. زیرا در ترکیه خرید شما معمولا به دلار است و ثبت اسناد به لیر ترکیه می باشد. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - اسکناس را به لیر وارد کنید، بخرید، بفروشید، اجاره دهید و به پوند انگلیس ثبت نام کنید

آنها اجازه نداشتند املاک و مستغلات را به خارجی ها بفروشند و املاک یا موسسات دولتی ترکیه را به نصف ارزش لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت بفروشند. قیمت برای همه کشورها (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهایی که در آن جنگ وجود دارد، اجازه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را ندارند. همچنین خشونت زیادی بر اسرائیل تحمیل می شود) محدودیتی وجود ندارد. ).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک آماده) مجوز فروش چندباره املاک پیش خرید شده و ناتمام

اشغال ملک فقط برای تعداد اشغال مشخص بدون توجه به قیمت. (البته تعداد تخت ها باید متناسب با اعضای خانواده باشد.)

اقامت ملک برای املاک در مناطق خاصی از ملک در هر کجای قبرس، اتباع خارجی می توانند در آن زندگی کنند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی با خارجی های بدون سند معاوضه می شود و معامله است. اما مشکل اقامت ندارند).

به طور کلی، هیچ شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود، نمی توانید برای اقامت اقدام کنید. شما می توانید اقساط ملک را تا 10 سال پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت اقساط ادامه دهید. همچنین می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (این نرخ با قوانین جدید قبرس شمالی 2024 بالاتر است).

قیمت املاک (به پوند) اندکی افزایش یافت، در حالی که رشد قیمت ملک (به پوند استرلینگ) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر بود.

مالیات از 15% تا 40% مالیات فقط 5% و فقط یکبار

تملک های نجیب، تصاحب زمین و اشتراک مساوی با شهروندان قبرسی

چه افرادی با خرید ملک مسکن می گیرند؟

مصرف کنندگان گروه های کوچکی هستند.

زیر مجموعه های خریداران فردی شامل:

• شریک

کودکان زیر هجده سال (اتوماتیک)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین خریدار

لطفا توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه ای که در زمینه سرمایه گذاری و مسکن داریم، پیشنهاد ما خرید دو ملک مجزا برای کسانی است که به دنبال خانه والدین خود نیز هستند. شما می توانید یک خانه مجزا (حتی به صورت سوئیت استودیویی، یعنی واحد بدون اتاق خواب) بخرید تا والدینتان بتوانند اقامت دائم خود را در آنجا داشته باشند، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید. برای شما مقرون به صرفه نیست

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شرکت شریک باشند اما قوانین اخذ اقامت با مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، یک خانواده (مالک و مستاجر) می تواند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو مجرد باشند، زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی املاک و مستغلات خریداری کنند. پس از ارائه گذرنامه معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی از طریق سازمان اینترپل سوابق کیفری این افراد را پیگیری می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری می توانند گواهینامه دریافت کنند. سند .

لازم به ذکر است که در قوانین جدید قبرس شمالی 2024، بسیاری از حملات نیز افراد دارای تابعیت اسرائیل را هدف قرار خواهند داد.

آیا با خرید خانه می توان خانه دائمی گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامتگاه برای سه سال اول از سال دوم تا سوم تا سال پنجم و بعد از سال پنجم در صورت داشتن شرایط زیر می تواند اقامت دائم تلقی شود:

• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به ارائه منابع مالی هستید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک تکمیل شده در هر سال اقامت). لازمه اقامت پنج ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید رفت و آمد داشته باشید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید اقامت خود را سالانه یا هر شش ماه یکبار تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه آدرس رسمی محل سکونت (اجاره ملک پیش خرید شده و اثبات ملک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های مالکین.

• گواهی تایید سابقه در مدت یک ماه از کشور مبدا (اگر محل تولد و اقامت شما قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، از هر دو مکان گواهی دریافت کنید). باید انجام بشه).

آیا پس از مسکن از طریق خرید ملک مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای صاحب خانه به کار) تغییر دهید. زیرا وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورتی که نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکند جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در سطح دوم)

• تخصص ضروری (مربوط به صنعت ساخت و ساز، صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز مجهز دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی ادامه می دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و مستر کارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند، دلار انگلیس، یورو و لیر ترکیه دریافت کنید.

امکان پرداخت اقساط و وام بانکی نیز وجود دارد

سهولت فوق العاده در فرآیند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را در زمینه جذب سرمایه خارجی تعیین کرده است. این شرکت بسیار حامی بنیانگذاران کسب و کار است و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با نرخ بهره پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان به فکر راه اندازی شرکتی در قبرس شمالی انداخته است.

قبرس شمالی کشوری کم جمعیت و با پتانسیل بسیار زیاد است. سه برابر تعداد دانشجویان قبرسی و خارجی در این کشور زندگی می کنند. و بر اساس پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیازهای دانشجویان و گردشگران باشد می تواند از بازار کار خوبی بهره مند شود.

به غیر از این دو بخش، هر فعالیت مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار خوبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی بازگشته اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس سریع در حال انجام است.

اگر بخواهیم عنوانی در مورد یک شغل بسیار امیدوارکننده بگوییم باید موارد زیر را بگوییم.

کافه رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر گوشی موبایل

سلمانی

عکاس و فیلمبردار حرفه ای

arkitektastofu

معمار

تولید کابینت و مواد چوبی

ساخت سنگ های ساختمانی

عکاسی و تبلیغات

در صورت ثبت شرکت چه کسانی می توانند در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران در مناطق مسکونی نیز اجرا می شود. صاحبان مشاغل ابتدا ویزای کارآفرینی 2 ساله دریافت می کنند و به تمام دسته های آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت داده می شود (دسته ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت میتوانیم اقامت دائم بگیریم؟

خیر، پس از 6 سال محرومیت از بیمه کار، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس برای مقاصد آموزشی

دو راه برای اخذ ویزای تحصیلی در قبرس شمالی وجود دارد.

• ثبت نام در دانشگاه ها

ثبت نام در کالج هایی که آموزش کوتاه مدت ارائه می دهند. مانند مدارسی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا آموزشگاه های فنی و حرفه ای. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نیازی به ارائه هیچ گونه امکانات مالی ندارد. اما همراهان بالای 18 سال او باید توانایی مالی خود را به دولت ثابت کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

اخذ اقامت قبرس از طریق استخدام

ویزاهای کاری معمولاً در دفاتر مهاجرت قبرس شمالی در دسترس نیستند. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که در صورت داشتن تخصص در خارج از جزیره و تمایل به گنجاندن آن در عملیات خود در قبرس، پیشنهادهای شغلی را برای متقاضیان ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم از سوی کارمند به او مساعدت قانونی خواهد کرد.

همچنین کارفرما باید مبلغ را در بانک به نام کارمند خارجی خود مسدود کند. تمامی این قوانین برای کارفرمایان برای اولویت دادن به افرادی است که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و از فیلترهای اولیه دولت (توانایی مالی و کارت سلامت) عبور کرده اند.

کارفرما باید حداقل مبلغی را که وزارت کار تعیین می کند به عنوان حقوق کارمند و علاوه بر پرداخت بیمه ماهانه کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارگر غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق آن حدود 20000 لیر ترکیه است.

همه افراد با ویزای کاری مختلف می توانند پس از شش سال کار و بیمه در قبرس شمالی برای اقامت دائم اقدام کنند.

در صورت امکان اقامت و مهاجرت به قبرس را داشته باشید.

اخذ ویزای موقت یک ساله از طریق تمکن مالی و اجاره منزل روش اخذ اقامت سالهای گذشته می باشد که در آیین نامه جدید 2024 صادر شده است. در این نوع ویزای موقت; میزان بودجه باید بیش از 25 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ باید از زمان اقدام تا دریافت مسکن (که ممکن است دو ماه یا کمتر طول بکشد) در حساب شما در گردش باشد و در حساب شما موجود باشد. فردی که منابع مالی داشته باشد می تواند برای زیر مجموعه خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه نیازی به مبلغ اضافی نیست. (زیررده ها در همه انواع اقامتگاه ها یکسان است).

تمامی افرادی که از این طریق اقامت دریافت کرده اند، مانند سایر انواع اقامت، از مزایای دولتی رایگان برخوردار خواهند شد.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید قبرس شمالی پاسپورت را به پول نمی فروشد. دلیل آن حفظ امنیت بالای این کشور است.

بسیاری از کشورها مانند قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش شهروندی خود به خارجی ها، ضعف اقتصادی خود را جبران کنند. این امر با هدایت جریان افراد ثروتمند به این کشورها که به دنبال هویت های جدید برای پنهان کردن جنایات خود هستند، امنیت این کشورها را تهدید می کند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، مهاجران تمام شده و به دقت اندازه گیری می شوند. پس از حداقل 5 سال بررسی، مرحله اول راه را برای مجوز اقامت دائم و مرحله بعدی برای پاسپورت خارجی هموار می کند. برای اطلاع از هزینه اقامت در قبرس شمالی با ما تماس بگیرید.





  • نوشته: sahim6
  • یکشنبه 24 دی 1402,17:10
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش