رزتمپ

پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید
  • بازديد : 885

از طرفی دیگر پس از مدتی با تجمع سلولهای مرده بر سطح پوست، پوست شما کدر و تیره میشود. برای شرکت در دوره پاکسازی و مراقبت پوست فنی حرفه ای در آموزشگاه های آرایشگری تهران با شماره های بالا تماس بگیرید . این بخور علاوه بر اینکه باعث تمیزی و مرطوب شدن پوست میشود، باعث ضدعفونی و روشن شدن و شادابی پوست نیز میشود. آبرسانی به پوست نه تنها پوست را مرطوب می کند؛ بلکه باعث حفظ رطوبت پوست در دراز مدت نیز می شود. از این رو، اصلاح خاکهای آلوده به فلزات سنگین تنها با استفاده از تکنیکهایی که این آلایندهها را از خاک خارج نموده و یا آنها را در مکان خود تثبیت نمایند، امکانپذیر است (20). اصلاح خاکهای آلوده به فلزات سنگین با استفاده از تکنیکهای شیمیایی، فیزیکی و یا زیستی صورت میپذیرد (20). تیمارهای فیزیکی و شیمیایی به صورت برگشت ناپذیر خصوصیات خاک را تحت تأثیر قرار میدهند، تنوع زیستی را از بین میبرند و ممکن است که خاک را به یک محیط کشت بیفایده و غیرحاصلخیز برای رشد گیاهان مبدل سازند. با توجه به شرایط آب و هوایی و تغییرات فصل، سن افراد و جنس پوست، حداقل سه ماه یکبار پوست نیاز به فیشیال و پاکسازی دارد.

پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوستتان به کار برده شود حساسیت دارید یا نه. در صورت تست نکردن محصولات، مشکلات جدی برای شما ایجاد میشود. معمولا این روش درمانی با یک مشاوره شروع می شود تا نوع پوست و عادت های مراقبتی شما مشخص گردد. پاکسازی پوست با استفاده از مواد شیمیایی، از جمله روش هایی است که در اغلب مراکز زیبایی نظیر آرایشگاه ها انجام می شود و لزومی ندارد زیر نظر پزشک انجام بشود. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشیال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. اما فیشیال صورت میتواند این لکههای تیره را برطرف نماید و رنگ پوستتان را روشن و یکدست کند. های فرکوئنسی یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید. 

در اصل فیشیال یک روش درمانی چند مرحله ای برای پوست صورت و گردن می باشد که شامل مواردی همچون پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه رسانی می شود. میکرودرم ابریژن( پاکسازی پوست صورت) بسیار آرامتر و سطحی تر از روش درمانی درم ابریژن عمل می کند. بیمارانی که مشکلاتی نظیر خطوط چهره نامناسب، چین و چروک، پیری پوست، آفتابسوختگی، منافذ بسته، مشکلات بافت پوست یا زخمهای سطحی دارند، داوطلبان خوبی برای استفاده از این روش هستند. میزان تاثیر روش پاکسازی صورت در منزل با لایه برداری صحیح از پوست تاحدی مشخص میشود. با تعیین درصد بازیابی نتیجه گرفته میشود روش خالصسازی تا چه حد صحیح انجام شده و حد تشخیص دستگاه مدنظر چند درصد از غلظت آفتکش موجود در نمونه را بروز داده است. این روش به تمامی این نیازها پاسخگو می باشد. از آنجایی که امروزه آب و هوا بسیار آلوده شده است، سطح آلودگیهایی که در روی پوست وجود دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل باید آنها را با پاکسازی کردن پوست به خوبی از بین برد. 

یکی دیگر از خواص پاکسازی این است که پوست افراد به مرور زمان و با بالا رفتن سن دچار افتادگی میشود و با این روشها می توان از آن پیشگیری کرد. دیروز برای اولین بار اومدم ویزیت شدم پیششون اخلاق و حوصله ی عالی و تازه نوبت دهیشون چقددددر نسبت به دکتر های دیگه با نظم و دقیق و راحت از طریق اینترنت بود و وقتی هم که حضوری اومدم مطب اصلا معطل نشدم خیلی عالی بود ممنون از خدمات خوبتون و ارزشی که برای زمان بیماراتون میذارین و معطلشون نمیکنید و انقدر ساده و عالی نوبت میدین. پوست شما با افزایش سن پیرمی شود و با انجام حرکات برروی ماهیچه های صورت چین و چروک ها مجددا باز می گردد. افزایش سن، زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی میتوانند سبب تولید زیاد ملانین شوند و در نتیجه لکههای تیره روی پوست ایجاد کنند. چنانچه پوست صورت دارای چروک ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید باشد،یا چروک دور چشم و یا جای جوش از روش لایه برداری صورت با لیزر جهت پیلینگ استفاده می شود. روش درمانی فیشیال چگونه است؟ با توجه به نوع پوست ممکن است روش و مواد مخصوصی برای درمان هر مشکل بخصوص بکار رود.




  • نوشته: sahim6
  • پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400,9:51
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش