رزتمپ

آهنگ جدید حمید عسکری در تیتراژ پایانی سریال دختران حوا
  • بازديد : 20

متن آهنگ حمید عسکری تیتراژ پایانی سریال دختران حوا

فقط از شرم چشماته تموم سر به زیری هام !♫!
نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام !♫!
نمی دونم از این بن بست به سمت عشق بر گردم !♫ !♫!!
تو راهی رو به من با کن می دونم خیلی بد کردم !♫!
کسی جز تو نمی دونه چقدر محتاج دیروزم !♫!
بگو بر گرده اون لحظه که من عمر می سوزم !♫!

 

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق بر گردم !♫!
تو راهی رو به من با کن می می دونم خیلی بد کردم !♫!
فقط از شرم چشمات تمام سر به زیری هام !♫!
نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام !♫!
نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم !♫!
تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم !♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/87963/




  • نوشته: sahim6
  • پنجشنبه 16 فروردین 1403,10:00
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش