رزتمپ

برند پمپ : اینتر پمپ ایتالیا
  • بازديد : 91

قدم دوم که جزو مهمترین و اصلیترین قدمها در جهت هوشمندسازی باغچه به شمار میرود، نصب دستگاه تایمر آبیاری است. 3- تایمرهای دارای صفحه دیجیتال با عملکرد شیرهای برقی، تایمرهای بعدی که معرفی میکنیم تایمرهای آبیاری هستند که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند، این تایمرها دارای عملکرد شیرهای برقی یا سلونوئید ولوها هستند که اصولا دارای صفحه دیجیتال می باشند. صرفه جویی در هزینه و آب، با نصب سنسور ET به Solar Sync کنترلر قادر است با تغییرات آب و هوایی به طور خودکار زمان آبیاری را مشخص و شیرهای برقی را باز یا بسته کند. عملکرد این سیستم آبیاری هوشمند کاملاً سازگار با محیط زیست است و میتوانید آبیاری را تا ۷ روز به تعویق بیاندازید. در انتهای ناحیه آماده کار کارواش اغلب یک قوس با فشار بالا وجود دارد که آب فشار بالا را در سطح وسیله نقلیه هدایت می کند. کارواش با مواد شیمیایی که به عنوان ماشین شستشوی بی آب نیز شناخته می شود ، از مواد شیمیایی برای شستشو و صیقل دادن سطح خودرو استفاده می کند. کنترلر هانتر ACC-99D تا 99 ایستگاه آبیاری را به آسانی در مسیر های مختلف با افزایش کابل دو رشته ID Wire هانتر و دکودر های ICD پشتیبانی می کند. 

• از موارد دیگر استفاده از این شیر آبیاری اتوماتیک می توان به آبیاری فلاورباکس ها، دیوارهای سبز و تراریوم ها اشاره کرد. از مدل­های معروف چرخان می توان به PGJ، SRM، PGP-AJP ، I-40 اشاره کرد. همچنین میتوانید تنظیمات آبیاری و کنترل وسایل را بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه بر روی دستگاه انجام دهید و بر اساس برنامه ای که داده اید دستگاه طبق برنامه داده شده عمل خواهد کرد. برای اینکه تایمر به درستی عمل کند نیاز به یک فشار حداقلی پشت تایمر می باشد. با ورود جریان الکتریسیته، دیافراگم عمل کرده، شیر برقی باز می شود. کار کردن با این وسیله بسیار ساده و به اصطلاح “کاربرپسند” (User Friendly) است. چون آب پشت تایمر راکد میماند و امکان یخزدن آن بسیار زیاد است. امروزه با توجه به قیمت کارواش صنعتی متفاوت در فروشگاه ممکن امکان تشخیص کارواش با کیفیت به بی کیفیت کار سختی می باشد بنابراین خرید کارواش از نمایندگی مهمترین عامل کیفیت می باشد. 

شیر تایمر دو کاناله آبیاری بهکو به شما امکان می دهد که فضای سبز، گلخانه، باغ و یا باغچه خود را به صورت برنامه ریزی شده و هوشمند آبیاری نمایید. با توجه به این نکته که تمامی تایمرهای آبیاری از ورودی و خروجی سه چهارم اینچ (سه ربع) بهرهمند هستند، بهتر است در مورد نحوه نصب آن به شیر و شلنگ از فروشنده اطلاعاتی کسب نمائید. انواع سری های کنترلر Node: - Node-100 تک ایستگاه و دارای سلنوئید DC که با یک عدد شیر برقی 1 اینچ هانتر ارائه می شود. قیمت فروش دستگاهی همچون واترجت صنعتی تک فاز در بازارهای فروش بسیار مورد اهمیت می باشد بنابراین شرکت های تولید این نوع دستگاه ها به منظور جلب رضایت مشتری تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرند تا دستگاهی در خور مشتریان خود تولید نمایند تا علاوه بر داشتن کیفیت بالا از قیمتی مناسب نیز برخوردار باشند. قدرت این پمپ بسیار بالا بوده و قطعات به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

https://abniro.com/product/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1/

ای تایمرهای آبیاری هوشمند به از اهمیت بالایی در عملیات آبیاری خودکار برخوردار هستند، با نام شیر برقی در بخش تعریف می شوند. Rain Bird ST8-2.0 در رتبهبندی ما جایگاه بالایی کسب میکند. اما هنگامی که آن را فعال و راه اندازی کردید، استفاده از Rain Bird بسیار راحت است. قیمت دستگاه آبیاری اتوماتیک و سیستم آبیاری اتوماتیک از راه دور و قیمت دستگاه آبیاری از راه دور و آبیاری اتوماتیک باغ و فروش شیر آبیاری اتوماتیک و فروش تایمر آبیاری ارزان و قیمت دستگاه آبیاری اتوماتیک گلدان و سیستم آبیاری اتوماتیک خانگی و لیست قیمت محصولات آبیاری قطره ای در تولیدی بازرگانی هوشمند الکترونیک نیکان با ضمانت و خدمات پس از فروش تولید ، راه اندازی و استقرار و تحویل داده می شود. با استفاده از حالت MANUAL می توانیم به صورت دستی برنامه کنترلر آبیاری را راه اندازی کنیم. یک تایمر آبیاری صرف نظر از قابلیت ها و ویژگی های اضافی، از ۵ جزء اصلی ساخته شده است. آبیاری خودکار از طریق تایمر آبیاری هوشمند با گذشت هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و تقاضا برای این سیستم ها افزایش می یابد.




  • نوشته: sahim6
  • سه شنبه 23 فروردین 1401,19:29
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش